Check upcoming courses
Organizacja ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)

ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) jest międzynarodową organizacją zrzeszającą specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości. Od 1904 roku promuje etykę, standardy moralne i profesjonalizm w środowisku  finanstów oraz oferuje prestiżowe kwalifikacje. Obecnie w Polsce tytuł członkowski posiada ponad 1 350 osób, a kolejne 3 500 jest w trakcie zdobywania kwalifikacji.

Kwalifikacja ACCA  została przyjęta przez Organizację Narodów Zjednoczonych  jako globalny wzorzec międzynarodowego programu rachunkowości. Opiera się o Międzynarodowe Standardy Rachunkowości, wybrane egzaminy są jednak dostosowane do lokalnych uwarunkowań.

 

Prestiż, potwierdzenie kompetencji i wysokich standardów w dziedzinie finansów i rachunkowości

Posiadanie dyplomu ACCA jest  doceniane przez Pracodawców na całym świecie. Stanowi potwierdzenie  dogłębnego zrozumienia kluczowych zagadnień z zakresu zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i ryzyka, konkretnych umiejętności i doświadczenia zawodowego. To także oznaka ambicji i chęci rozwoju.  Wszystko to sprawia, że studenci i członkowie z powodzeniem  rozwijają swoją karierę w międzynarodowych przedsiębiorstwach.

 

Możliwość rozwoju w wybranym kierunku  i awansu

Studenci i Absolwenci ACCA poszukiwani są do działów takich jak audyt, księgowość, controlling, doradztwo podatkowe, bankowość, consulting, kontrola wewnętrzna, budżetowanie i raportowanie, konsolidacja sprawozdań finansowych. Szeroka wiedza, umiejętności i chęć rozwoju to perspektywa awansu i wyższego wynagrodzenia.

 

Co wyróżnia kwalifikację?

Koncentracja na praktycznych aspektach działania firmy, dostosowywana do zmieniających się warunków ekonomicznych oraz standaryzacja programu wyróżnia kwalifikacje spośród innych programów akademickich. Pracodawca może mieć pewność, że zatrudniony absolwent ACCA, niezależnie od kraju w jakim  zdobył kwalifikację reprezentuje konkretny poziom wiedzy i umiejętności odnoszący się do standardów międzynarodowych. 

 

ACCA w Polsce

Przedstawicielstwo ACCA w Polsce powstało w 2004 roku. Głównym celem działań biura jest promowanie kwalifikacji ACCA na polskim rynku oraz wspieranie studentów i członków organizacji. Korzystając z fachowej wiedzy i doświadczenia swoich członków ACCA w Polsce realizuje własne projekty, a także angażuje się w działania innych firm, instytucji i organizacji. Współpracuje z m.in.: Ministerstwem Finansów, Giełdą Papierów Wartościowych, Polskim Instytutem Dyrektorów czy Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

 

Nadrzędne wartości 

Misja ACCA jest wyrażona w czterech strategicznych celach organizacji:

- umożliwienie poświadczenia swojej wiedzy i kompetencji na drodze do członkostwa oraz wspieranie członków rozwijających swoje kariery w finansach, rachunkowości i zarządzaniu,
- promocja najwyższych standardów zawodowych i etycznych,
- troska o interes publiczny,
- pełnienie roli lidera kształtującego wizerunek profesji i wyznaczającego poziom jakości. 

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Odwiedź oficjalną stronę ACCA: ACCA Global lub umów się na spotkanie z koordynatorem ACCA w LondonSAM.

tel.:12 661 74 11, e-mail: krakow@londonsam.pl

 

Folder informacyjny ACCA SUMMER 2017:

Załącznik do pobrania: tutaj

LondonSAM Polska Sp. z o.o.
ul. Kamienna 19
30-001 Kraków

tel/fax. +48 12 661 74 11
krakow@londonsam.pl
NIP 677-231-13-64
REGON 120679728

KRS 0000308928
SR dla Krakowa - Śródmieścia
XI Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 50 000 PLN

realizacja DesignPark
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.